🎉 10% تخفیف به مدت محدود فقط تا 10 اردیبهشت

تعمیر گاز رومیزی داتیس

بسیار مهم است که تعمیر گاز رومیزی داتیس و سایر برندهای موجود را به مرکزی سپرد که کیفیت و قیمت تعمیرات خود را تضمین می کند..بدین جهت می توان از خدمات تعمیراتی ژاو سرویس بهره مند گشت. از جمه برخی مزایای نمایندگی تعمیرات گاز رومیزی در تهران یعنی ژاو سرویس عبارتند از: مشاوره رایگان، تضمین کیفیت و قیمت خدمات تعمیر، ارائه خدمات در محل مورد نظر مشتری، خدمات دهی در سراسر تهران، تخصص بالا در زمینه تعمیرات لوازم خانگی و.. کافیست با شماره درج شده تماس حاصل گردد.

درخواست تعمیرات آنلاین
غرب تهران 021-44165442
شرق تهران 021-77661482
شمال تهران 021-26705375
جنوب تهران 021-55836328

مرکز تخصصی تعمیرات گاز رومیزی داتیس Datees

پرسنل متخصص
سرعت در خدمات
خدمات در همان روز
هزینه مناسب
مشاوره رایگان
گارانتی ویژه خدمات

نمایندگی تعمیر گاز رومیزی داتیس Datees

از جمله دستگاه های لوازم خانگی که در هرزمان ممکن است دچار آسیب و اشکال گردد، دستگاه گاز رومیزی می باشد..مسلماً زمانی که دستگاه گاز رومیزی دچار اشکال شود، عملکرد آن مختل می گردد و اختلال در عملکرد دستگاه نیازمند تعمیر بوده و تنها متخصصین مربوطه باید به تعمیر این دستگاه بپردازند.

فرقی نمی کند گاز رومیزی از چه برندی باشد مثلا تعمیر گاز رومیزی داتیس باید توسط متخصصین انجام شده وبه هیچ عنوان نباید توسط سایر افراد موردتعمیر وبررسی قرار گیرد.

از آنجا که تعمیر گاز رومیزی اهمیت زیادی دارد در ادامه به مطالب بیشتری دراین باره اشاره می کنیم..

تعمیر گاز رومیزی داتیس

چرا گاز رومیزی داتیس دچار مشکل می شود؟

طبیعتا تمامی دستگاه های لوازم خانگی به هر دلیلی دچار اشکال می گردد،گاز رومیزی داتیس به دلایل متعددی ممکن است دچار اختلال گردد..برخی از اختلالات گاز رومیزی داتیس را دراین بخش ارائه دادیم تا بتوانید از آن ها مطلع گردید.

1.جرقه زدن پس از روشن شدن

یکی از دلایلی که باعث می شوداهمیت تعمیر گاز رومیزی داتیس datees افزایش یابد،این است که دستگاه پس از روشن شدن جرقه میزند..زمانی که فندک گاز رومیزی مرطوب باشد، دستگاه دچار جرقه زدن می شود.همچنین یکی دیگر از علل جرقه زدن گاز رومیزی، کثیفی فندک می باشد.

به طور کل زمانی که با جرقه زنی گاز رومیزی مواجه شدید،در اسرع وقت باتعمیرکاران مربوطه تماس حاصل فرماییدواز مشورت ایشان بهره مند گردید، زیرا از دیگرعلل جرقه زدن گاز رومیزی ،می تواند ایراد بر سیم کشی های داخل دستگاه باشد.

2.وجود بوی گازدر اطراف دستگاه

در صورتی که در اطراف گاز رومیزی با بوی گاز مواجه شدید توصیه می شود این مشکل را نادیده نگیرید، بسیار مهم است که شیلنگ گاز به طورکامل به درستی نصب شده باشد.

درصورتی که شیلنگ گاز به خوبی وصل نشده باشد،ممکن است با استشمام بوی گاز مواجه شوید. در صورت عدم پیگیری،ممکن است با نشتی گاز مواجه شوید؛ همچنین نشتی گازمی تواند وابسته به درست نبودن محل نصب کپسول باشد.

تعمیر گاز رومیزی داتیس در این برهه زمانی ،بسیار واجب می باشد، چرا که در اکثر مواقع نیاز است که شیلنگ دستگاه تعویض گردد.

3.ولوم گاز خراب باشد

از دیگر دلایلی که باعث می شود به تعمیر دستگاه گاز رومیزی داتیس بپردازیم این است که ولوم گاز دچار شکستگی یا خرابی می شود.

با بررسی های لازم در صورتی که مختل شدن عملکرد دستگاه ناشی از این مشکل باشد، متخصصین به تعویض ولوم گاز رومیزی می پردازند..می توان جهت بهره مندی از خدمات تعمیراتی بهترین نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در تهران با ژاو سرویس تماس حاصل نمایید.

4.انتشار صدای ناهنجار

دربرخی مواقع ممکن است با روشن کردن شعله گاز،صدای ناهنجار ازگاز رومیزی منتشرشود.

دراین زمان ممکن است اتصالات داخلی دچار اشکال شده باشند،که لازم است دراسرع وقت با تعمیرکاران متخصص دراین زمینه تماس حاصل نموده واز خدمات تعمیراتی ایشان بهره مند گردید.

به هیچ عنوان نباید این مشکل را نادیده بگیرید،چرا که ممکن است،خطرآفرین باشد.لذا نباید این دستگاه دچار نشتی گاز گردد.

تعمیر گاز رومیزی داتیس

5.چرا گاز رومیزی جرقه نمیزند؟

ازدیگر دلایلی که باعث میشود،به تعمیر گاز رومیزی داتیس بپردازیم،جرقه نزدن گاز می باشد.

مشاهده  تعمیر موتور جاروبرقی

هنگام جرقه نزدن گاز رومیزی لازم است که ولوم دستگاه، ترانس جرقه و..مورد بررسی قرار گیرند..هرگونه اختلال دراین موارد می تواند مانع از جرقه زدن گاز رومیزی شود، همچنین زمانی که سیم ها دچار خرابی باشند،این مشکل به وجود می آید.

6.هم اندازه نبودن حرارت

زمانی که سوراخ های شعله پخش کن گاز رومیزی دچار اشکال باشندویا ژیگلور، دچار اشکال باشد وغیره ،حرارت به یک اندازه نخواهد بود.

دراین زمان تعمیرکار متخصص به طور کاملا جزئی و دقیق به بررسی های لازم می پردازد،تا تعمیر گاز رومیزی داتیس با موفقیت انجام شود.

7.وزش در شعله گاز

ممکن است برخی افرادبه هنگام استفاده از گاز رومیزی متوجه شود که شعله گاز دچار وزش است.. وزش شعله گاز نشان دهنده این است که هوا بیش از حد وارد مخلوط کن شده است.

به همین سبب پیلوت دستگاه خاموش میشود. جهت تعمیر گاز رومیزی داتیس با این مشکل لازم است مخلوط کن با میزان کمی بسته شود.

8.بلند بودن شعله گاز

زمانی که میزان گاز زیاد بوده وبا هوا ناشی شود، شعله های اجاق گاز بلند میشود. در این زمان نیاز است که گاز و هوا را کم نمود.

9.کار نکردن فندک گاز

یکی از دلایلی که سبب می شود فندک گاز رومیزی داتیس datees کار نکند این است که چدن ها وصل درشعله دستگاه دچار جابه جایی می شود، البته وجود این مشکل تنها ناشی از این علت نبوده ودلایل دیگری مثل: خرابی طرقه زن، ترانس و.. دراین امر موثر هستند.

بررسی این موارد، بر عهده تعمیرکار بوده و لازم است به صورت کاملا تخصصی بهخ بررسی و تعمیر موارد مربوطه پرداخت شود.

10.روشن نشدن مشعل ها

اگر مشعل ها روشن نمی شود، اولین کاری که باید انجام داد اطمینان از اتصال کابل به پریز برق می باشد. پس از این امر نیاز است به بررسی فندک ها پرداخت.

درصورتی که فندک ها کارنکنند ممکن است عامل این مسئله باشند.دراغلب مواقع هیچ یک از این علل سبب روشن نشدن مشعل ها نمی شود، به همین سبب لازم است با متخصصین مربوطه مشورت نمود.

تعمیر گاز رومیزی داتیس ممکن است به سبب دلایل متعددی واجب گردد،بنابراین اگر باهر یک از این مشکلات و سایر اختلالات دستگاه مواجه شدید حتما دراسرع وقت به بررسی وتعمیر گاز رومیزی داتیس بپردازید.

تعمیر گاز رومیزی داتیس

نکات نگداری ازگاز رومیزی داتیس

همانطور که پیشتر بیان نمودیم فرقی نمی کند گازرومیزی شما از چه برندی باشد، مهم است که به خوبی به نگهداری از گاز رومیزی خودتان بپردازید، طبیعتا به سبب استفاده مکرر از گاز رومیزی این دستگاه ممکن است با مشکلاتی مواجه گردد، بنابراین مهم است که به نکاتی توجه نموده و به استنفاده صحیح از گاز رومیزی و حتی اجاق گاز فردار توجه نمود.

  • بسیار مهم است که در استفاده از گاز رومیزی حتما به نکات ایمنی توجه داشته باشید.
  • گاز رومیزی و یا صفحه دار،نباید به برق متصل باشند،شیر گاز اصلی باید بسته باشد.
  • شرایط و مجیطی که باید گاز رومیزی و صفحه ای در آن نصب شده است بررسی شده و کاملا از سوی تعمیرکاران تایید شده باشد.
  • زمانی که گاز رومیزی دچار اختلال گردید در صورتی که هیچ پیش زمینه تخصصی و تجربه کاری حرفه ای در زمینه تعمیر دستگاه ندارید به هیچ عنوان به بررسی وتعمیر گاز رومیزی نپردازید.. بدیت معنی که در صورت عدم آگاهی و تجربه کاری به تعمیر و بررسی قطعات گاز رومیزی نپردازید،چرا که این امرخطرات بسیار زیادی را به همراه خواهد داشت
  • تمیزنگه داشتن گاز رومیزی: طبیعتا زمانی که به تمیز کردن گاز رومیزی نپرداخت لکه های چربی بر روی دستگاه انباشته می شود.برای تمیز نگه داشتن گاز رومیزی به هیچ عنوان به صورت آبپاشی برروی آن نریزید،چرا که این امر سبب می گردد آب در قطعات زیرین ورویی اجاق گاز وگاز رومیزی نفوذ کرده و اتصالات برقی دچار اشکال گردد. حتما از شوینده های مخصوص پاک کردن و تمیز کردن اجاق گاز وگاز رومیزی استفاده کنید.
  • اهمیت به سرویس دهی گاز رومیزی: تعمیر گاز رومیزی داتیس اهمیت زیادی دارد اما مهم تر از آن توجه به سرویس دهی این دستگاه دربازه های زمانی معین ویا مختلف می باشد..زمانی که به سرویس دهی گاز رومیزی داتیس بپردازید،میتوانید از بروزمشکلات احتمای جلوگیری کنید، این سرویس دهی باعث می شود بتوانید در زمان مناسب به تعمیر و یا تعویض قطعات آسیب دیده بپردازید
  • نصب استاندارد گاز رومیزی: حائز اهمیت است که گاز رومیزی به صورت کاملا تخصصی نصب شود،از قطعات و اتصالات بسیار با کیفیت استفاده شده ونکات لازم در نصب نیز اجرایی شوند به همین سبب باید از متخصصین مربوطه جهت نصب گاز رومیزی کمک گرفت.به هیچ عنوان جز شخص متخصص نصب گاز رومیزی را به سایر افراد نسپارید،زیرا کوچک ترین اشتباه ممکن است خطر ات وآسیب های  بسیاری را به همراه داشته باشد.
  • استفاده از قابلمه های سبک: توصیه میشود از قابلمه های سنگین برای اجاق گاز یا گاز رومیزی استفاده نکنید خصوصا زمانی که صفحه گاز شیشه ای باشد. گذاشتن قابلمه های سنگین بر روی اجاق گاز می تواند مشکلات بسیار زیادی را به همراه داشته باشد..بنابراین لازم است که به این مسئله توجه نمود. درصورتی که چاره ای جز قراردادن قابلمه های سنگین،فرضا قابلمه های برای بیش از پانزده نفر بر روی اجاق گاز نداشتید، میتوانید آن را برروی شعله پلوپزی قرار دهید.
مشاهده  نمایندگی تعمیرات اتو پرس

و سایر نکات لازم..

تعمیر گاز رومیزی داتیس

بسیار مهم است که در بازه های زمانی معین به سرویس دهی دستگاه گاز رومیزی پرداخت بنابراین می توان جهت سرویس دهی یا تعمیر گاز رومیزی داتیس datees در بالاترین سطح کیفیت با ژاو سرویس تماس حاصل نمود.

آیا ژاو سرویس تعمیر در محل دارد؟

بله کافیست با ژاو تماس حاصل نمود، تعمیرکاران ژاو در محل مورد نظر مشتری جهت ارائه خدمات تعمیر حاضر می گردند.

ژاو سرویس در چه مناطقی به ارائه خدمات می پردازد؟

می توان از سراسر تهران از خدمات تعمیرات ژاو سرویس بهره مند گشت.

هزینه تعمیر گاز رومیزی چقدر است؟

از آنجا که گاز رومیزی به دلایل متعددی ممکن است دچار اشکال گردد، هزینه تعمیر وابسته به نوع خرابی و شدت آن و..می باشد به همین سبب توصیه می گردد جهت کسب اطلاعات دقیق تر تماس حاصل گردد.

تعمیر گاز رومیزی داتیس در شرق تهران

لویزان، سید خندان، افسریه، رسالت، پیروزی، نارمک، ارتش، شیان، آهنگ، تهرانپارس، حکیمیه

تعمیر گاز رومیزی داتیس در شمال تهران

دیباجی، الهیه، زعفرانیه، تجریش، آجودانیه، میرداماد، فرمانیه، آتی ساز، پاسداران، جردن، بلوار کاوه، زرگنده، سعدآباد، اقدسیه، شهرک غرب، دولت، جمشیدیه، نیاوران، شریعتی، پل رومی، جماران، شمیرانات، فرشته، سعادت آباد، کامرانیه، اندرزگو، ظفر

تعمیر گاز رومیزی داتیس در غرب تهران

خلیج فارس، آیت الله کاشانی، ستارخان، توحید، آریاشهر، شهرک راه آهن، کن، صادقیه، مرزداران، شهر زیبا، سردار جنگل، دریاچه چیتگر، بلوار فردوس شرق و غرب، جنت آباد (شمالی جنوبی)، تهرانسر، پونک

تعمیر گاز رومیزی داتیس در مرکز تهران

میدان ونک، میدان ولیعصر، شیخ بهایی، شهرک آزمایش، فاطمی، کارگر شمالی، جلال آل احمد، عباس آباد، مطهری، شهرک والفجر، گیشا، شهر آرا، انقلاب، امیر آباد، خیابان ولیعصر، یوسف آباد

تعمیر گاز رومیزی داتیس در جنوب تهران

ولیعصر، نواب، حافظ، آزادی، جوادیه، منیریه، نازی آباد، باقر شهر، مهرآباد، شادآباد، شهر ری، خانی آباد، راه آهن، عبدل آباد، قزوین، یافت آباد، ورامین، جمهوری، انقلاب، شاهپور
اشتراک در
اطلاع از

0 نظر و یا سوال خود را بپرسید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خدمات تعمیرات در سراسر تهران

واتس اپ phon تماس فوری واتس اپ درخواست آنلاین